2009. április 10., péntek

Mákos muffin

Ez a süti igazán alkalmas arra, hogy ha beesik egy vendég hozzánk, és szeretnénk megkínálni valami házi süteménnyel, akkor nem jöjjünk zavarba. Biztos, hogy minden hozzávaló fellelhető a kamrában, és nagyon gyorsan elkészül. Én majdnem követtem az eredeti receptet, talán annyit változtatnék, hogy tennék a tésztájához egy kevés mazsolát, vagy más aszalt gyümölcsöt.



Hozzávalók 12 darabhoz:

25 dkg tk tönkölyliszt

8 ek nádcukor

5 dkg darált mák

fél csomag foszfátmentes sütőpor

1 kk citromlé

2-3 ek olaj

A hozzávalókat összekevertem, majd annyi vizet adtam hozzá, hogy könnyen keverhető, híg tésztát kapjak. A végén hozzáöntöttem a citromlevet, és muffinformába adagoltam a masszát. 180 fokon, kb 25 perc alatt (tűpróbáig) készre sütöttem.

Forrás: Napfényes Élet Alapítvány - Sütemények

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése