2009. március 25., szerda

Korianderes kukoricakrém


Tegnap egyik nagyon régi (amúgy vegyes étrendű) barátnőmön "teszteltem" ezt a régi kedvencemet, és nagyon jó eredménnyel vizsgázott! Nem volt ugyanis kedvem főzni - ez az elmúlt hetekben visszatérő érzés -, úgyhogy egy könnyed kis krém mellett döntöttem.

Hozzávalók:
  • 1 zacskó mirelit kukorica, vagy idényében csöves kukorica, vagy konzerv,
  • kevés olaj, vagy bio margarin
  • rengeteg koriander (őrölt)
  • pár gered fokhagyma
  • újhagyma

A kukoricát kevés olajon megfuttatom, majd vízzel felöntve megpárolom. Beledobom a fokhagymát, sóval és rengeteg korianderrel ízesítem. (Az elfőtt vizet folyamatosan pótolni kell) Ha megpuhult, botmixerrel pépesítem, és hozzáadom a karikára vágott újhagymát. Összekeverem és beteszem a hűtőbe összeérni, hűlni.

Jó étvágyat!

A recept eredetiben a Cicaságok oldalon jelent meg.

1 megjegyzés:

  1. Kedves Norcica!
    Köszönöm a receptet, megcsináltam hétvégén, eszméletlenül finom volt a kukorica-koriander kombó!!! Ami nem fogyott el, abba tettem egy kis keményítőt és minimál olajon pogácsának sütöttem ki. Na az sem volt utolsó!

    VálaszTörlés