2009. március 26., csütörtök

Banános muffin


Ez az a muffin, amit már rengetegszer elsütöttem iskolai-óvodai szülinapokon. Praktikus, gyors és finom. Még tejérzékeny-pályafutásunk elején szedtem valami külföldi oldalról, azóta én is és a baráti köröm is rengetegszer elkészítettük.

Most egy kicsit giccses köntöst kapott ugyan, de így még jobban eladható az apróságok körében.

Banános vegán muffin:

200 g liszt

50 g nádcukor

1,5 tk sütőpor

100 ml narancslé (vagy bármilyen gyümölcslé, sőt tea is megteszi)

100 ml olaj

2 érett banán

1 kanál ecet (pl. alma)

A banánt leturmixoltam, majd hozzákevertem a többi összetevőt, az ecetet hagyva a legvégére.

Papírkapszlikba kanalazva 180 fokon 30-35 percig sült (tűpróba nem árt)

A tetejére gyümölcslével elkevert porcukor és díszítőgyöngyöcskék kerültek.

Elég egyszerű, nem?

N.

Eredetileg a Sajtkukacon.

1 megjegyzés:

  1. Szia Niki!

    Olvasom, hogy papírkapszliban sütöd a muffint. Én csak egyszer próbáltam, de úgy beleragadt, hogy nem lehetett kiszedni. Odaadtam az unokaöcsémnek, hogy rágcsálja ki belőle, de még pici volt, és később derült ki, hogy nem értette meg a feladatot, ugyanis megette papírostól. Azóta nem sütöm papírban. Mi a titka?

    VálaszTörlés