2009. szeptember 15., kedd

nyers paradicsomleves


mától én is beállok a vegán vendéglátók sorába, meg is írom gyorsan az idei nyári kedvencemet.
már leköszönőben a paradicsom és uborka szezon de amíg van, ez az egyik kedvencem. egyszerű, gyors és friss. (nem véletlenül nincs benne sem só sem fűszerek, nálam eddig egyszerűsödött, csiszolódott a gazpacho - ami szintén jó, de így is érdemes kipróbálni)

egy adaghoz (kb fél liter):
1 sárga paradicsom
2 piros paradicsom
1 közepes (kovászolni való) uborka

a paradicsomokat meghámoztam, felkockáztam és leturmixoltam, majd a tetejére szórtam a felkockázott uborkát. minden flanc és fűszerezés nélkül különleges és ízletes (feltéve hogy sikerül igazi napon érett paradicsomot beszerezni, az íze miatt is érdemes biot választani.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése